استعداد..

یک راه حل خوب برای پاک کردن رد خودکار از روی کیف(با تضمین):

ابتدا مقداری قیر بر روی سطح مورد نظر مالیده بعد از مالش بطور کامل سطح را با نفت شستشو می دهیم .....

پی نوشت:این راه حل توسط یکی از فیلسوفان on sport پیشنهاد شده است که در کتاب اکتشافات در حال به ثبت رسیدن است.

پی پی نوشت:هر گونه عواقب حاصله به من مربوط نی

پی پی پی نوشت: در صورت پیش اومدن سوال های متعدد دیگری میتوانید از نظرات گران بهای ایشان بهره ببرید........ 

صلوات......

خیال..

در خلوت خیالم

زیر درخت کاج

تک درخت تنها...

تنهایی ام را تقسیم می کنم....

تولد........

چند روز پیش تولد شیدی جونم بود

ولی نشود بیام تبریک بگم بش.......

حالا بهش تبریک میگم....جیگر من......

حالا بیا دست....دست.....سوت.....بیا....................

تولد ........توفلد........نینای ...نینای..........

 

       تفلدت مبارک چیدی جیگل.... 

خوب دیگه بسه.....

بای........

آپ......

سلام....

فک کنم ۱ ماهی شد که آپ نکردم.......

نه وقتشو دارم نه حوصلشو.........

میگم وب نمی زدم سنگینتر بودم.....

بدن سر وقت آپ میکنم الان هم خوابم میاد(۴ ساعت فقط لالا کردم)

بعدشم اشتراک تکتم الان تریپ عذاب وجدانم(البته تقصیر شیدایه دارم براش عکس میل میکنم منتظرم بره)الان دیگه خیالم راحت شد

هیییییییییییییییییییییییییییییییییی

خوب دیگه بای.